Baza Wiedzy

Baza Wiedzy o digital marketingu


Nasze informacje, ciekawostki oraz aktualności z branży

  • Polityka prywatności w iOS 14, czyli jaka jest przyszłość reklam na Facebooku?

    Nowy system wprowadzony przez Apple wywołał duży sprzeciw ze strony firmy Marka Zuckerberga. Facebook oficjalnie zapowiadał, że będzie się to wiązać z ogromnymi stratami wszystkich przedsiębiorstw, korzystających z popularnych Adsów. Jednak, aby obiektywnie ocenić te zmiany, najpierw warto przyjrzeć się każdej sferze, którą one dotykają. Nowa polityka prywatności Apple – na czym polegają zmiany? Ogólnie……

    Czytaj więcej

  • Analityka w e-commerce – czy podejmujesz decyzje biznesowe na podstawie danych?

    O analityce słyszał każdy właściciel e-commerce, jednak nie każdy rozumie jej wartość. Dlaczego analityka jest tak ważna i jakie korzyści przynosi sklepom internetowym? Przekonaj się! Dlaczego warto inwestować w analitykę? Każdy posiadacz własnego e-commerce’u docenia taki dar jak intuicja biznesowa. Jest to umiejętność, która ułatwia podejmowanie konkretnych decyzji i określenie kierunku rozwoju firmy. Jednak nawet……

    Czytaj więcej

  • Czym jest Conversion API Facebooka i dlaczego powinieneś go skonfigurować w swoim sklepie internetowym

    Jeśli prowadzisz kampanie reklamowe na platformie Meta, to na pewno już nie raz słyszałeś o Facebook Pixel. Ten system bazuje na third-party cookies, które wkrótce zostaną wyłączone z użytku, w związku ze zmianami w prawie ochrony prywatności użytkownika. Jaki los czeka Pixela i czym jest Conversion API? Wyjaśniamy! API konwersji od Facebooka – jak to……

    Czytaj więcej

  • SEO – komu to jest potrzebne?

    Czym jest SEO i jak działa? SEO można określić jako zespół działań, których celem jest zwiększenie widoczności witryny w wyszukiwarce dla konkretnych słów kluczowych. Jest to proces wieloetapowy i wymagający czasu oraz doświadczenia. SEO nie może być traktowane jako jednorazowe działanie, gdyż nie przyniesie to żadnych konkretnych efektów. Na bardziej znaczące zmiany, będące skutkiem skutecznego……

    Czytaj więcej

  • Czym jest ROI?

    ROI to skrót od Return on Investment, czyli zwrot z inwestycji. Wskaźnik ten pokazuje czy konkretna inwestycja była opłacalna. Jest często stosowany, np. w kampaniach reklamowych Google Ads czy przy pozycjonowaniu. Do jego dokładnego obliczenia potrzebujemy wartości przychodów oraz kosztów, a ostateczny wynik wyrażany jest w procentach. Takie obliczenia są wykorzystywane zarówno przez specjalistów od……

    Czytaj więcej

  • Tworzenie strony na Facebook

    Posiadanie strony firmowej na Facebooku wiąże się z wieloma korzyściami. Jest to skuteczne narzędzie komunikacji z Klientem, daje możliwość szybkiego komunikowania o zaletach oferowanych produktów lub usług i nowościach oraz znacznie ułatwia kreowanie konkretnego wizerunku marki. Dowiedz się czym dokładnie jest taki fanpage, jakie przynosi korzyści i jak go założyć. Czym jest fanpage? Fanpage to……

    Czytaj więcej

  • Czym jest Facebook Pixel?

    Facebook Pixel pojawił się w 2015 roku i stał się narzędziem analitycznym do badania skuteczności działań marketingowych w social mediach. Pozwala to w pełni wykorzystać budżet przeznaczony na reklamy w takich portalach. Jeśli nigdy o tym narzędziu nie słyszałeś lub chcesz je lepiej poznać to zapraszamy do zapoznania się z naszym materiałem. Facebook Pixel –……

    Czytaj więcej

  • Znaczenie Black Friday dla sklepów internetowych

    Czym jest Black Friday i Cyber Monday? Czarny Piątek pochodzi oczywiście z USA, gdzie piątek po Święcie Dziękczynienia otwiera bożonarodzeniowy sezon zakupowy. Obecnie ten zakupowy szał trwa cały weekend łącznie z tzw. Cyber Monday. Poniedziałek po owym weekendzie miał z założenia być dniem promocji w sklepach internetowych. W związku z popularyzacją handlu internetowego, obecnie promocje……

    Czytaj więcej

  • Co to jest brand marketing?

    Co to jest branding i brand marketing? Zastanawiasz się nad zbudowaniem marki z konkretną misją czy może chcesz zmienić image firmy? Brand marketing to strategia marketingowa, którą warto bliżej poznać i ewentualnie rozważyć tworząc plan działania firmy. Co to jest brand i branding? Brand, czyli markę można rozumieć na wiele sposobów. Niegdyś kojarzyło się to……

    Czytaj więcej

  • Jak podnieść współczynnik konwersji w e-commerce?

    Zwiększenie współczynnika konwersji to jedna z kluczowych kwestii dla każdego właściciela sklepu internetowego. Ten wskaźnik realnie wpływa na zyski ze sprzedaży i skuteczność kampanii marketingowych. Jednak przed przejściem do konkretów, warto zapoznać się z istotnymi pojęciami związanymi z konwersją strony. Co to jest konwersja? Najprościej mówiąc konwersja strony to czynności, które zachodzą, gdy uda nam……

    Czytaj więcej

  • Jak rozwinąć sprzedaż w sklepie internetowym?

    Kwestia dotycząca założenia sklepu internetowego w obecnych czasach nie wydaje się być czymś problematycznym. Pandemia wpłynęła na szybszy rozwój branży ecommerce i wielu przedsiębiorców wręcz zmusiła do otwarcia sprzedaży w sklepie internetowym. Jednak, wciąż wielu właścicieli witryn głowi się nad tym jak rozwinąć Swój internetowy biznes. Warto zacząć od podstaw, czyli określenia czynników decydujących o……

    Czytaj więcej

  • Strategie cenowe pozwalające zwiększyć zyski w sklepie internetowym?

    Każdy z nas wie, jak ważną rolę pełnią ceny w handlu. Większość Klientów odwiedzając dowolny sklep w którymś momencie swoich zakupów zwraca uwagę na ceny produktów, którymi są zainteresowani. Ten czynnik może przyciągnąć uwagę potencjalnego Klienta, zadecydować o przewadze nad konkurencją oraz ostatecznie zachęcić (lub przeciwnie zniechęcić) do dokonania zakupu. W handlu internetowym cena gra……

    Czytaj więcej

Wypełnij formularz, a my przygotujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu

Wypełnij formularz, a my przygotujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu

Pomożemy Ci rozwinąć Twój biznes. Stworzymy dla Ciebie strategię marketingową i reklamy, które sprzedają. Masz więcej pytań zadzwoń lub napisz do nas:

info@digitlabs.pl

795 661 996